Hur gör jag en felanmälan?

SBC kundtjänst

Kommentarer

  • Om ni har tjänsten felanmälan via oss kan den göras på tre sätt. Antingen gör du din felanmälan via sbc.se > felanmälan (eller se direktlänk längst upp på denna sida). Där finner du ett formulär där du fullföljer din felanmälan.

    Det går även bra att skicka ett vanligt e-postmeddelande. Vi behöver då: Fullständig adress, lägenhetsnummer och kontaktuppgifter till dig som anmäler. Skriv också om din bostad är hyresrätt eller bostadsrätt. Behöver du ytterligare hjälp så kan du kontakta kundtjänst via telefon.
    SBC Kundtjänst
  • Jag gjorde en felanmälan ang kranen i köket för en dryg vecka sedan. Har inte hört något sedan dess.
  • Hej Christina!

    För att kunna svara på frågor om enskilda ärenden så rekommenderar jag att du kontaktar kundtjänst via telefon eller e-post (kundtjanst@sbc.se) så kan vi kontrollera ditt ärende.
    Det är då bra om du anger ärendenumret (fås vanligen via e-post och/eller sms), vilken förening, adress och vilket lägenhetsnummer det gäller.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
  • Låset i vår lägenhetsdörr
    Vredet på insidan fungerar för att låsa upp med, men inte att låsa. Då bara roterar vredet och inget händer med haken, som ska låsa dörren.
  • Hej Gunnar!
    Tack för ditt inlägg!

    Du kan göra en felanmälan via formuläret på https://www.sbc.se/kontakt/felanmalan/.
    Då kommer den nödvändiga informationen med och ärendet går sedan direkt till den ansvarige.  Du kan även skicka ett mejl till kundtjanst@sbc.se, eller ringa till kundtjänst. Ta då med informationen som efterfrågas i formuläret så gör vi en felanmälning.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.