Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag kan inte nå er på telefon! / lång telfonkö

Hej
Jag har försökt att nå er på telefonen hela dagen idag utan att få något svar.

Vad är det som händer?

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Idag har Tele2, som vi har som telefonileverantör, haft stora driftstörningar i deras nät som påverkat oss.

    Det innebär att varken inkommande samtal eller utgående samtal fungerar.

    Jag hoppas du får en bra dag!
    Axel Kundtjänst
  • För
    tillfället har vi ett extra högt tryck till vår kundtjänst, vilket kan innebära
    att våra svarstider på telefon och epost är längre än vanligt.

    Vi hoppas ni har överseende med detta. Vi passar även på att tipsa om att många ärenden kan lösas här via hemsidan eller via vår app.

    Felanmälningar kan göras via denna sida;
    https://www.sbc.se/kontakt/felanmalan/
    Gäller det akuta felanmälningar som behöver åtgärdas omgående efter kl 16.00 så kan du kontakta ert jourbolag. Kontaktinformation finns vanligen i trapphus eller boendepärm.

    Appen kan laddas ner i den appbutik din enhet använder, sök på SBC.

    Avier kan ses i appen och genom att logga in på hemsidan. Mobilt BankID kan användas för inloggning om du ej har användarnamn och lösenord sedan tidigare.

    I appen kan du se information om din bostad.

    Blanketter kan ses på hemsidan om du är inloggad (under Mitt SBC - Blanketter)

    Henrik Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.