Till senaste kommentaren

Kan inte längre attestera fakturor i appen

Hej,

Jag kan inte längre attestera fakturor i appen. Händer ingenting när jag klickar på pdf-knappen för att se fakturan eller när jag trycker på Godkänn. Detta fungerade bra förut. Vad här hänt? Har den senaste versionen av appen.

Mvh,
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara och tack för din fråga!

    Använder du dig av en iPhone? Vi har fått fler anmälningar med problem att attestera i appen och via hemsidan efter den senaste uppdateringen av telefonens mjukvara.
    Vi arbetar på en lösning, men jag har ingen närmare information än så för tillfället.
    För de flesta så fungerar det att trycke flera gånger (3-5) i följd på knappen/godkänn, så om du ej testat att göra det så kan det vara bra att testa.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
  • Hej Henrik,

    Yes, har en iPhone. Tack för info. Hoppas buggen löser sig snart!

    Mvh,
    Sara
  • Jag har samma problem.
  • Hej Andreas!

    Om du använder en iPhone så är det samma problem som påverkar din telefon. Så du kan testa samma sak, att trycka flera gånger och se om det fungerar då.
    Problemet är fortfarande felanmält och vi har ej fått någon lösning ännu.

    Vänliga hälsningar
    Henrik Kundtjänst
  • Jag har samma problem. Har SAMSUNG. Även när jag loggar in på webben. Ni ska då skicka smskod men det kommer ingen.
    ME
  • Hej Margareta och tack för ditt inlägg!

    Vi har inget känt problem med Samsung-enheter, så vi ska då felanmäla det. För att kunna göra det så vore det bra om du skickar ett mejl till kundtjanst@sbc.se och beskriver hur problemet visar sig och vad du använder för enhet då du försöker attestera. Ange även information som vilken förening det gäller och vilket telefonnummer du har så kan vi felsöka varför det inte kommer en kod till dig.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
  • Nu fungerar det. Det var fel på min registrering tydligen. Fungerade bra förut.
  • Hej Margareta!
    Det låter bra att det fungerar igen.

    Tack för att du meddelade oss!
    Henrik Kundtjänst
  • Hej!
    Min appen också har samma problem
  • Hej Nafis och tack för ditt inlägg!

    Då vi inte har något känt problem gällande att attestera fakturor så är det något vi bör felsöka. Så om du skickar ett mejl till kundtjanst@sbc.se kan vi gå vidare med ärendet. Ange då vilken förening det gäller, vilken sorts enhet du använder (telefon eller surfplatta) och en beskrivning av vad som händer då du försöker attestera fakturan, eller hur felet visar sig.

    Kontrollera även så du använder den senaste versionen av appen.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.