Här i vårt kundforum kan du ställa frågor, rapportera problem och hjälpa oss med förslag och idéer!
Vi är specialiserade på att förvalta bostadsrättsföreningar. Oavsett om du behöver hjälp med ekonomin i din förening, det dagliga underhållet eller utvecklingen av föreningens fastighet finns vi där och hjälper till. Vi hjälper dig att öka värdet på din bostadsrätt helt enkelt.
Välkommen till oss!
Följande regler gäller;
- Fakturan ska bifogas i mailet.
- Fakturan måste komma i PDF-format.
- Bilagor måste vara i samma PDF-fil som fakturan.
- Denna mailadress gäller endast för fakturering.
- Det är viktigt att SBCID (föreningens kundnummer) blir rätt i fakturadressen, det är avgörande för att fakturan ska komma till rätt förening.
Brf XXXX
SBCID XXXX (föreningens kundnummer)
c/o SBC
Box 5
851 02 Sundsvall
Ni kan kontakta kundtjänst via kundtjanst@sbc.se så kan vi kontrollera om fakturan är inläst som den ska om det är något som ni misstänker är problem med den. Det tar vanligen 1-3 arbetsdagar för gruppen som hanterar fakturorna att läsa in dem och efter det kan vi se dem.
Om något är fel med fakturan (till exempel adress, belopp eller annat på den) så återkopplar de som tar emot den er och meddelar problemet så det kan åtgärdas
Med vänlig hälsning
Går det bra att skicka fakturor till flera föreningar i samma mail?
Ja det går att skicka flera fakturor i samma mejl. Så länge de uppfyller kraven ovan.
Med vänlig hälsning