Missad betalning enl er

Hej, det står i er app att min betalning från förra månaden aldrig har betalats (förfallodatum 04-30). Men jag kollar i mina transaktioner i handelsbanken så är det betalt.

Kommentarer

  • Hej Ludvig och tack för frågan!

    Jag kan ej svara direkt på vad det beror på då det kan finnas olika orsaker, till exempel att betalningen ej har nått oss, det har angetts fel OCR-nummer eller att något blivit fel hos oss eller i appen.

    För att kunna se vad som är orsaken i detta fall så vore det bra om du kontaktar kundtjänst via telefon eller e-post så kan vi kontrollera vad som skett. Om du skickar mejl så ange information så vi kan se vilken faktura det gäller, till exempel personnummer, adress, föreningens namn, information vilket OCR-nummer som användes eller annan information som kan vara bra för att identifiera vilken faktura det gäller.
    Henrik Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.