Notifikationsinställningar

Kan jag hantera när och om vad jag får notifikationer om via mail?

Till exempel är jag specifikt ute efter att få notifikation via mail när en ny attestering kommit in för granskning.

Kommentarer

  • Hej John och tack för din fråga!

    Du kan ej ställa in själv hur notifikationerna ska komma till dig. Om du skickar ett mejl till kundtjanst@sbc.se så kan vi tala om för vår IT-avdelning att du önskar att de ska komma via e-post. Skriv då med vad du önskar och någon information som till exempel föreningens namn så ordnar vi det.

    Detta förutsätter att du är granskare. Det går ej att få notifiering då andra roller får fakturorna till sig.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
  • Toppen, tack! Efter att jag skickade detta ärende till er så har jag fått notifikationer via mail om fakturor att granska. Precis som jag vill ha det. Men jag skickade aldrig en förfrågan till kuntjanst@sbc.se. Jag gissar att ni kanske gjorde det samtidigt som ni besvarade den här frågan. Tack i alla fall!
  • Hej!

    Det låter bra att det fungerar igen.
    Vi på kundtjänst har ej ändrat något, då vi ej visste vilken förening det gällde. Men däremot så har vi fått veta att det varit en driftstörning över helgerna som gjorde att det ej skickades några notifieringar, så jag antar att det var då den var åtgärdad det skickades till dig igen.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.