Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Problem att logga in med bankID / Problem att logga in på Vår brf

Hej Jag skriver in mitt personnummer men kan inte komma vidare varken i app eller på hemsidan

Kommentarer

  • Hej Jonas och tack för ditt meddelande!

    Det var problem med inloggningen under helgen. Detta är nu åtgärdat och det fungerar att logga in igen.

    Jag beklagar avbrottet!

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
  • Har försökt att logga in med personnummer samt BankID för att komma åt hyresavier. Det fungerar inte alls att logga in hos er. Så ni verkar ha fortsatta problem!!!
    Kristina
  • Hej Kristina!

    Vi har inget generellt problem med inloggning via Mobilt BankID vad vi känner till nu eller då du postade din fråga. Jag skickar dig ett mejl med några frågor för att kunna felsöka vidare varför det ej fungerar för dig.
    Henrik Kundtjänst
  • Bank-id igen: jag lyckas ej logga in med mobilt bank-id idag, det var likadant igår.
    Lena
  • Hej Lena!

    Det har varit problem under veckan och en del av förra veckan att logga in för en del användare. Vi undersöker fortfarande vad det kan bero på.

    Det finns 2 saker du kan testa som har löst problemet för de flesta vi talat med och det är att tömma cookies i webbläsaren (kan vanligen göras via inställningar för webbläsaren och instruktioner kan vanligen ses på läsarens hemsida) och det andra är att testa med en annan webbläsare.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst
  • Jag uppdaterar denna tråd då problemet med inloggning fortfarande kvarstår.
    De två åtgärderna i tidigare inlägget, att testa med en annan webbläsare eller radera cookies för webbläsaren, verkar lösa problemet för de flesta.
    Problemet uppstår både vid inloggning med mobilt BankID och användarnamn och lösenord.
    Henrik Kundtjänst
  • Hej!
    ska logga in för första gången, använder bankid men kommer inte in.
    Hur gör jag?
    Marie
  • Hej Marie!

    Då är det bra om du kontaktar kundtjänst (via telefon eller e-post till kundtjanst@sbc.se) och då beskriver vad som händer då du försöker logga in, till exempel vilket felmeddelande det blir, vilken förening det gäller eller annan information som kan beskriva problemet så ska vi felsöka med dig för att se vad som kan vara orsaken.

    Med vänlig hälsning
    Henrik Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.