Här hittar du vanliga frågor och svar om att bo i en förening förvaltad av SBC.
Vill du komma i kontakt med oss, skapa ett ärende i kundportalen SBC Hemma eller använd kontaktformuläret på sbc.se/kontakt
Vi är specialiserade på att förvalta bostadsrättsföreningar. Oavsett om du behöver hjälp med ekonomin i din förening, det dagliga underhållet eller utvecklingen av föreningens fastighet finns vi där och hjälper till. Vi hjälper dig att öka värdet på din bostadsrätt helt enkelt.
Välkommen till oss!
Ni ska inte heller välja någon bransch vid sökningen.
Har ni fortsatt problem så rekommenderar vi att ni istället ansöker om autogiro via blankett. Den kan vi skicka om ni kontaktar oss.
Jag är kund på SEB och kunde inte hitta SBC under Autogirot.
Ni fanns under e-faktura ansökan, så jag har anmält mig där.
Kommer jag att få e-faktura för min hyra?
Hur kopplar ni mitt personnr till hyresobjektet ?
Då det gäller autogiro så ska du söka efter föreningens namn, så det var därför du ej kunde hitta SBC.
I följande tråd kan du se information om e-faktura och när det startar;
Hur ansluter jag till e-faktura?
I den information vi har om en lägenhetsinnehavare så ingår vanligtvis personnumret, så på så sätt kan det kopplas till ansökan om e-faktura.
Med vänlig hälsning