Här i vårt kundforum kan du ställa frågor, rapportera problem och hjälpa oss med förslag och idéer!
Vi är specialiserade på att förvalta bostadsrättsföreningar. Oavsett om du behöver hjälp med ekonomin i din förening, det dagliga underhållet eller utvecklingen av föreningens fastighet finns vi där och hjälper till. Vi hjälper dig att öka värdet på din bostadsrätt helt enkelt.
Välkommen till oss!
Se följande inlägg för hur du ansluter dig till autogiro respektive e-faktura.
Hur ansluter jag till Autogiro?
Hur ansluter jag till e-faktura?
Mvh
Vi kan se över varför du får fakturan både via Kivra och papper. För att göra det så vore det bra om vi kan få lite mer information om vilken bostad det gäller. Då den är personlig så rekommenderar jag att du skickar ett mejl till kundtjanst@sbc.se och anger ditt ärende samt annan information som kan hjälpa till att identifiera vilken bostad det gäller, till exempel personnummer, objektnummer, föreningens namn eller annan information som kan tala om vilken bostad det gäller.
Med vänlig hälsning
Om du har autogiro aktiverat så skickas ingen avi vanligtvis. Du kan ändra det i aviseringsinställningarna om du loggar in på www.sbc.se.
Där går det även att kontrollera så avierna skickas till rätt adress.
Med vänlig hälsning