Här hittar du vanliga frågor och svar om att bo i en förening förvaltad av SBC.
Vill du komma i kontakt med oss, skapa ett ärende i kundportalen SBC Hemma eller använd kontaktformuläret på sbc.se/kontakt
Vi är specialiserade på att förvalta bostadsrättsföreningar. Oavsett om du behöver hjälp med ekonomin i din förening, det dagliga underhållet eller utvecklingen av föreningens fastighet finns vi där och hjälper till. Vi hjälper dig att öka värdet på din bostadsrätt helt enkelt.
Välkommen till oss!
Avierna skickas via papper om det inte finns något elektroniskt sätt anmält.
Om du får dem till Kivra nu så ska det i inställningarna för Kivra finnas ett alternativ som heter ”Avsändare” där du ska kunna bocka ur SBC. Då skickas avierna via papper istället.
Mer information kan ses i inlägget Hur inaktiverar jag SBC som avsändare i Kivra?
Autogiro och e-faktura avanmäls vanligen via banken, till exempel genom att logga in på din sida hos din bank.
Med vänlig hälsning